donderdag 18 augustus 2016

Een nieuwe bijdrage aan de deeleconomie!

"Komt er nog een nieuwe opleiding? Ik weet nog iemand die dit ook graag wil doen." Oké dan, Hier komt ie:

Op 14 oktober 2016 start de nieuwe NLP HerfstPractitioner Opleiding voor mensen met een kleine beurs die zich graagverder willen ontwikkelen. Ik doe dit vanuit mijn missie dat ik heel graag mijn kennis wil delen. Voor een bijdrage in de kosten.Afgelopen zomer werd ik 's morgens nogal eens gewekt door berichtgeving over chaos: schietpartijen, oorlog revolutie, vluchtelingen, noem het maar op, komende verkiezingen, en heel veel speculaties waardoor de waarheid al snel in een dikke mist verdween. Eén ding is zeker, de veranderingen in onze samenleving volgen elkaar razendsnel op. Om daarin je eigen koers vast te houden en bij te sturen vraagt dat om mentale lenigheid, een positief denkkader en een ontwikkeld arsenaal aan communicatieve vaardigheden. Dat kan je de veiligheid en de kracht geven om overzicht te krijgen en vorm te geven aan je leven. Hierop is het programma van de NLP Practitioner Opleiding geënt. Je gaat irrationeel denken en doen herkennen, afstand nemen en overzicht houden van negatieve emoties, jezelf richting geven, om te gaan met verschillende modellen van de werkelijkheid en bovenal het effect van je gedag te onderkennen en te sturen.

De opleiding vindt gedurende 5 blokken van 2 dagen plaats in De Krachtfabriek te Houten. De data zijn 14 +15 oktober, 28 + 29 oktober, 11 + 12 november, 25 + 26 november en 9 + 10 december. Start elke dag om 10.00 uur en eindigt oom 17.00 uur.De groepsgrootte is maximaal 10 deelnemers.De bijdrage in de kosten is € 585.

Voorafgaand aan de start wil ik graag met kennismaken bij een kopje koffie.Als je ook zin hebt om mee te doen bel me dan op 0653365584 of stuur een appje, smsje of mail me op charry@amazing.bz





Geen opmerkingen: