maandag 25 april 2016

DELEN - ZOMER NLP PRACTITIONER OPLEIDING - DELEN

ZOMER NLP PRACTITIONER OPLEIDING
op basis van de deeleconomie

START OP 3 EN 4 JUNI bij De Krachtfabriek in Houten. In 5 x 2 dagen volg je een complete NLP Practitioner in een kleine groep (max 10 deelnemers).
De data zijn 3/4 en 17/18 juni, 1/2 juli, 15/16 juli en 29/30 juli.
Onze werkplaats is De Krachtfabriek in Houten, een organisatie die de deeleconomie een warm hart toedraagt.
Voorafgaand aan de opleiding vindt een individueel kennismakingsgesprek plaats met de trainer.
BIJDRAGE aan de training is een bijdrage in de kosten van €585.

Hieronder tref je een aantal terugkoppelingen/recensies aan.


Anja: “Ik wilde graag meedoen doordat jij je kennis wilde delen en je je meteen al gelijkwaardig opstelde. Je bewaakte ieders
onafhankelijkheid wat mij een gevoel van veiligheid heeft gegeven.
In de opleiding heb ik ruimte ervaren en moed gekregen. Ik ben begonnen met de persoonlijke vraag: Wat doe ik zelf als relaties niet lopen.
Hierin heb ik stappen kunnen zetten en ik ben nog niet klaar.”

Cybille: “Ik was nieuwsgierig en vroeg me af of dit bij mij paste. Ik wilde ontdekken hoe ik communiceer en wat het effect is van mijn manier/gedrag. Ik ben bewust geworden van een aantal patronen. Reflecties plegen en mezelf coachen, daar was ik al goed in.
Het metamodel heb ik deels geïntegreerd.
Ik wil mezelf laten zien en reacties kunnen accepteren. Wat ik verder wil leren is hoe ik mezelf kan presenteren.”

Sandra: “De cursus NLP van Charry heeft mij opgeleverd dat ik inzicht heb gekregen in mijn communicatiepatronen en die van de anderen. Ik ben meer gericht op de betrekking en ervaar hierdoor meer rust.
Door de vele voorbeelden die Charry liet zien en de deelnemers veel te laten ervaren, gaat de leerstof leven. Dit past echt bij mijn leerstijl: leren door dingen te doen.
Charry is een professionele trainer die NLP ademt en goed ‘in control’ is waardoor veiligheid en vertrouwen  bij mij en de deelnemers is gewaarborgd. Dat zij dit doet vanuit de filosofie dat we kennis met elkaar moeten delen in combinatie met  de plek waar de training gegeven wordt (krachtfabriek Houten),  maakt dat ik met een positief en nog meer enthousiasme, aan de slag ben met NLP.”

Reina: “Ik was me al aan het oriënteren en bij andere instituten aan het praten, maar voor mij was het gegeven dat je de opleiding wilde vormgeven vanuit de deeleconomie doorslaggevend. Dat paste bij mijn missie.
Ik wilde mensen kunnen stimuleren, het verschil maken in de benadering. Ik wilde me ook prettiger voelen. Dat is niet meer alleen in mijn hoofd bezig zijn maar ook bij mijn gevoel te rade kunnen gaan.
Ik maak nu echt het verschil. Op mijn werk kreeg ik dat terug. Ik voel geen paniek bij lastige gesprekken en heb veel meer zelfvertrouwen. Jammer dat het afgelopen was,  miste het echt. Ik heb heel veel geleerd, veel meer dan ik verwacht had. Ik zou het iedereen aanraden.”

Evelien: “Door het voorafgaande coachtraject had ik al inzichten gekregen en was er nu aan toe om een aantal inzichten te kunnen oefenen. Deze NLP opleiding kwam op het goede moment.
Ik  heb geleerd om te luisteren, echt te luisteren zonder bezig te zijn de reactie al te bedenken. En vragen te stellen in plaats van een reactie te geven. Dat vind ik een hele ervaring en inspirerend: Vragen stellen in plaats van oplossingen voorleggen, waardoor anderen zelf met de oplossing, hun oplossing, komen.
Ik kan ook beter met mensen omgaan door aan te sluiten. Dat helpt een boel, ook bij de kinderen.”

Femke: “Het aanbod voor een NLP opleiding vanuit de gedachte van de deeleconomie sprak mij erg aan. Zowel de locatie, de Krachtfabriek in Houten, als de soms schurende en prikkelende aanpak van jou Charry hebben bijgedragen aan nieuwe inzichten en vaardigheden die ik regelmatig zowel privé als binnen mijn werk als ZZP'er toepas”.

Paulien:  “Ik wilde al heel lang NLP gaan doen. Nu, na de opleiding is het kader voor mij duidelijk geworden, ik snap het. Ik heb nu het overzicht. Maar ik ben nog niet klaar. Ik ben nu eerst aan het observeren, kijken, vragen stellen.
Ik was me al bewust van het patroon en de angst voor in een groep zijn. Tijdens de cursus kwam ik erachter wat dat betekent en hoe de patronen in de groep werken, hoe mijn terugtrekken een effect heeft op de ander. Ik heb bewust onbekwaam ervaren hoe pijnlijk dat voor mezelf en de ander is.  Ik ben me nu bewust van de ander. Ik voel me veel rustiger en het heeft ook veel losgemaakt. Het voor mezelf gaan staan, de ruimte nemen, uit mijn beperkende patronen komen, dat ligt nu voor me.

De opleiding is waardevol geweest, ik wilde een houvast en dat heb ik gekregen. Dat vond ik een spannend proces.”

Geen opmerkingen: